Thursday, April 30, 2009

syahdu smalam

smlm diriku sedang berbahagia berada di dlm kerete yg ber aircond..sampai saja ke destinasi yg dituju, incek azam mengambil rakan nya utk bersama2 mengambil meter bacaan di UKM..sejurus saja selepas beliau masuk ke dalam kete..satu aroma terapi telah menyelubung keseluruhan kereta termasuk di bonet depan dan belakang kerete..bau nya yg agak kurang ajar di ctu membuatkan aku rs loya yang ter ahmad sgt..nk dimarahnye, kang dituduh pompuan xbermaruah tanpa adat plak..hanye tuhan saje yg tau isi hati ku pade mase tersebut..aku tau incek Azam juga sedang berpura2 tidak menyedut aroma terapi rosak akhlak itu..waktu kejadian aku duduk di seat depan..setelah selesai mengambil bacaan meter, aku dengan baik hatinye mempelawa incek Aroma duduk di depan supaye kelihatan tidak kurang ajar...kali kedua pernafasanku hampir tiada lagi buat selama2nya..kali ini lebih dahsat lg..kerana keti nya ditalakn betol2 baek pnye kt aircond depan..xpela inilah yg dinamekan cabaran ketika latihan industri..aku hanya mmpu berserah kepade tuhan..aku juga hanya mampu memaafkan incek Aroma atas perbuatannya yg rosak itu..beliau tidak bersalah..tp aku yg bersalah kerana telah mengungkit kesalahan dirinya di cni..sekian sajalah luahan hati ini..

2 comments:

Anonymous said...

haha..
aku tau bau tu..

Anonymous said...

hanya mampu ehee..~