Monday, September 14, 2009

berbuke pose dengan puaka2 seri bentong

tgh sedap tdo..

tetibe hp bebunyi..

"weh...ko ktne?"alamak msg dr nisa..xmandi lg..

janji nk jmpe kt midvalley kol 5.30pm..

time tu kol 4.45pm..mandi pon x lagi nih..

aku pon berlari2 ayam menuju ke toilet n mndi selaju yg mungkin..

dah siap2 sume ajak bancik turun bawah tlg cek kan kude ijauku kot ade masalah sosial ke..

al maklumla kude ijau tu dah berusia..

dah cek sume idopkan kude ijau dan memecut laju ke KTM..naek tren sudah..xbrani nk drive seko2..pompuan cantek kan..biasela tu..

dah sampai stesen KTM, then parking kete..sesudah beli tiket ke midvalley...

"mak aih bapak gile ramai manusie..cependaaa",aku bermonolog sendirian...

then aku pon carik port blkg2 sket...

dah tren sampai berebut2 plak ngn mamat endon..saitan tolla...

benci nye kne dok dekat2 ngn mamat yg di anti oleh kebanyakan rmi penduduk msia..uwaa...

xpelaa demi utk memenuhi janji..

aku gagahkan jua diri berdiri dgn manis seblah mamat2 tersebut...

yes!!akhirnye sampai gak stesen midvalley..

dah jalan2..kol nisa..kompem minah ni menyirap limau sbb lambat sampai..

tggu pnye tggu kt fudkot..then nisa tego aku dr blkg..

iyee..nisa maseh seperti dlu..xberubah..kurus

then kitorg carik tmpt kt fudkot yg rmi gile org dan sempat bergaduh ngn seorg makcik yg blagak kaye rebut tempat nk mkn..

ah malas layan..dah dpt tempat duduk laen tu..kitorg tggu lg 3 ekor jebon shah alam yg xkunjung2 tiba lg..

lame tggu tu smpai jugak jebon2 tersebut..rs excited yg terahmad sgt sbb mmg lame x jmpe budak2 yg same2 buat jahat time skolah dlu...

then berbuka puase dgn penuh lahap dan excited..

dah bosan kt fudkot, jalan2 plak carik mcD nk mkn eskrem plak..

mmg dasar gemok..dah kol 10pm camtu..

kitorg pn balik..cuak la plak balik lmbt2..dah la seko2

lepas ni harap2 kte leh jmpe lg camni kan rakan2..

yg aku dpt simpulkan setelah nengok jebon2 ni:

nisa - semakin pandai bergaye ngn mate ular beliau

izni - juga semakin pandai bergaye dgn mate kucing beliau dan lebih gemok..

azren - juga semakin pandai bergaye dan lebih gemok..yang same nye perangai tetap mcm dlu..
eni - je yg maseh sempoi seperti dlu..xberubah2..gelak tetap yg same

aku? : mmg gemok sejak dlu lg
dah2 la tu mencarut..di cni sy sediakan juadah utk mate masing2...



muke kenyang


kanak2 yg dah x kanak2



masing2 nk begamba

aswani, eni, azren, nisa, izni






2 comments:

niesa said...

nk jumpe lagiiiiiiiiiiiiiiiiii

aswani said...

nnt pas setel sume mslh pelajaran masing2 kite jmpe lg ye rakan2..xpuas jmpe aritu..kejap sgt...huwaaa