Friday, August 27, 2010

PisGorPan

mlm td br tuka blog template..saje sbb dah bosan dgn yg lame punye..

arini ari jumaat.smlm n kelmarin (rabu n kames) intebiu.. dgn bangge nye dpt kje utk dua2 kje tersebut..mcm pisang goreng panas la plak rs diri ini..sbb sllu nye mst hampa selepas pegi intebiu..haha..alhamdulillah syukur..tp yg x bestnye dorg suh kje secepat mungkin..adekah raya ku bakal terkorban..mannn

seblom ni pnah dok besembang ngn sorg pakcik yg penuh motivasi dlm diri..org bisnes la katekan..bermotivasi gila2..die ckp kalo nk kn perubahan kite kne ubah at least sket x kire la ubah dr segi ape..aku cbe la utk gnekan konsep itu utk ke interview smlm n kelmarin..saje je nk try test samada betol or x..

before this aku pegi interview akn pakai bj n tudung dgn style yg same...sllu nye aku pakai tudung buat selempang biase..so aku try nk praktikkan ape yg pakcik tu ckp..aku x buat tudung selempang..kali ni intebiu aku buat tudung tocok..kan die kate at least sket perubahan..dan aku try dan berjaye lah plak..(selaen perubahan, doa, usaha dan tawakal tu juga perlu..ni sume kje tuhan)ermm betol jugak la ape pakcik tu ckp..hoho

so cam biasa la..bile dah ade 2 pilihan ni mst la berlaku nye konflik komfius dlm diri..xtau nk kje yg mn satu..erm x pela..biakan dlu..mls nk pikir lg..sbb ptg ni nk g deting ngn bf lame..x sabar nk jmpe u abg bass..muahx..pasal kje nnt i updet balik

4 comments:

Anonymous said...

amek yg kat pj tu.....established sket rasanya

aswani said...

erm tu la sapal..rs nk yg kt pj tu kot..lalala

nisa fazil said...

weh congratz...
x sia2 ko pg kn..upenye rezeki ko...

bgs la tu..rezeki raye

aswani said...

tu la pasal..alhamdulillah..huhu..tp ry aku bakal terkorban..cuti mst skit punye..demm