Monday, January 2, 2012

entri 1st 2012

bismillah..assalamualaikum..

dah masuk thn baru dah kan 2012..bermksud thun ni sy berumor 26thn..br setahun jagung kan kan kan..pitam jap..oleh itu sy nk wish selamat tahun br..sile setelkan puasa yg tggl thn lepas ye adik2..ai sudah setel sumenye..yahoo!!dh boleh nk pikir azam utk thn ni dan capai azam yg x tercapai tahun lepas ohe adik2 skalian..

sungguh cepat thn 2011 berlalu..sirius ai rs kejap sgt..byk mende best n ade jugak yg x best..yg pasti kite enjoy!!live life to da fullest bak kate org peghok..eh salah channel..ok2 balik ke pangkal rahim..

saje godek2 laptop tua tp penuh dgn sentimental value nya..terjumpe plak gamba nih..zaman mase foundation kt uniten thun 2004 ke 2005 kalo xsilap sey..mase ni kt kfc midvalley..sambut besday shela (yg paling kanan skali slekeh bertudung pink itu) yang ke 18 ke 19 ke 20..x ingt...ahahah..

dari kiri; baseemah, aswani, shela


muke masih x kenal erti kehidupan..sentiase bertige berkepit ke sane ke mari..ingt lagi zaman2 melepak tepi tasik uniten depan apartment ilmu..lepas melantak kt futkot upten lepak lepak dan lepak sampai ke tgh malam..tah ape dibuatnye x tau..bersembang x ingt dunia..sampai bilik sembang lagi lagi lagi dan lagi..asal aku nmpk muke ko, ko nmpk muke aku, ade je mende nk ckp..mengarut x sudah2..gelak gelak gelak sampai bodoh..ini serius

hmm rindu kt korg..rs nk putar balik ms ke blkg dan buat yg terbaik dr ladang sampai mungkin skang aku dah jadik timbalan perdana menteri atau pon paling kurang pemegang saham x besar kecik pn jadik lah kt petronas atau pon mane2 kompeni oil n gas atau dlm bahasa saintifiknye minyak dan angin..ape aku merepek ni..saje nk memanjang kan entri setelah sekian lame mengabaikan blog ini..maaf

sesape yg terbace entri ni sampai cni, kalo x keberatan silalah LIKE page http://www.facebook.com/seeniceart
xpon sng cite bkk facebook, search: SeeNice Art

iAllah jumpe..tekan2 jgn x tekan ye..kalo berminat dan ade sebarang kemusykilan sila lah kontek diriku ini..tetibe meluah perasaan tetibe nk meniaga plak..ape ke gile budak ni..layan kan je la yek..trimas.. ;)))))))


2 comments:

Shela said...

" jadik lah kt petronas atau pon mane2 kompeni oil n gas atau dlm bahasa saintifiknye minyak dan angin "

Takpelah pengalaman kan mendewasakan. *Kahak* LALALA I miss u ols too. :( Sho shedeh.

aswani said...

cepat sungguh ms berlalu..7thn rs kejap sgt..wlpn byk bersembang dlm bilik je..tp mmg plg terbaik..i love u ols..huwaaaa